Support.

SLA van Neveru

De kosten voor het beheer en onderhoud van uw ICT-omgeving kunnen tot 70% van uw totale ICT-budget oplopen. Het is voor ons dan ook logisch dat deze kosten voor u inzichtelijk en beheersbaar moeten zijn.
Daarom start Neveru met een nieuw en transparant SLA concept: SLA per werkplek.

Een SLA (Service Level Agreement) is een overeenkomst waarin het gewenste niveau en type van de service wordt vastgelegd. Het SLA concept van Neveru werkt eenvoudig: Als klant betaalt u per werkplek en server een vast bedrag per maand. Voor dit bedrag treedt Neveru op als uw ICT partner. Hiermee rekent u af met zorgen omtrent het beheer, de beveiliging, de beschikbaarheid en prestaties van uw ICT omgeving. En dat voor een vast bedrag per maand!

Welke handelingen vallen er binnen het SLA van Neveru?

Preventief:
Server
•    Events logs controleren op fouten en opschonen server;
•    Backups en Schedule tasks controleren;
•    Testen backup restore;
•    Mail / meldingen controleren en opschonen;
•    Schijfruimte controleren;
•    Schijfopruiming;
•    Controle anti SPAM filters.

Server en werkstations
•    Windows updates uitvoeren;
•    Virusscanner controleren op updates en resultaten scans;
•    Microsoft baseline security analyzer controle;

Reactief:
•    Telefonische ondersteuning gebruikersvragen;
•    (on-site) support igv storingen;
•    Aanmaken / wijzigen gebruikers (rechten);
•    Her installatie van bestaande pc’s (ten behoeve van een beschadigd besturing systeem);
•    Her installatie van bestaande pc’s (na hardware storing);
•    Hardware installatie op bestaande apparatuur (als hardware het heeft begeven);
•    Terugzetten beschadigde bestanden op de server uit backup;

Optioneel:
Advisering inzet ICT middelen ter ondersteuning kernactiviteiten;
Het beheren van actieve netwerkcomponenten (bijvoorbeeld printers, routers, switches) al dan niet inclusief bekabeling.
De kosten:
Het kostenmodel van de Neveru SLA per werkplek is zeer transparant. U betaald per werkstation en server een vast bedrag per maand. Voor dit bedrag nemen wij het volledige ICT beheer en de verantwoordelijk hiervoor van u over.

De voordelen van de SLA per werkplek op een rij:
•    De service sluit naadloos aan op uw wensen;
•    Verantwoordelijkheid voor een goed werkende ICT omgeving ligt bij Neveru;
•    Afspraken in de SLA kunnen altijd worden aangepast aan veranderende omstandigheden;
•    Uw ICT beheerkosten zijn werkplek gerelateerd en dus vooraf bekend;
•    Budgetten voor de komende jaren zijn op basis van dit model eenvoudiger vast te stellen;

•    Geen onduidelijkheid of discussie over uurtje factuurtje.




22-08 • 2013

IT-Assistance onderdeel Totall-IT
IT-Assistance word per 1 januari 2015 onderdeel van Totall-IT Meer

24-04 • 2013

Windows 8 oorzaak van instorten pc-markt!
Windows 8 is de grootste oorzaak van de dramatische daling in de PC-markt. Meer

17-04 • 2013

Bedrijven nog steeds huivering voor cloud!
Belangrijke voordelen van cloud zijn schaalbaarheid, bereikbaarheid, en kostenbesparing.Meer

28-03 • 2013

Spooknota over open source duikt op!
Sinds kort is er een nieuwe spooknota in omloop met de naam 'Open Source' vanMeer

17-03 • 2013

UWV Hoedt zich nog even voor de cloud
Het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV) vindt het voor clouddienstverlening nog te vroeg.Meer

24-02 • 2013

Neveru nu ook dealer van NetOrchestra
Neveru is nu dealer van het Email Archiverings systeem NetOrchestra MAMeer

14-01 • 2013

Al 1200 ING-klanten slachtoffer van Dorifel
Het aantal Nederlanders waarvan de bankgegevens zijn gekaapt ......Meer

04-12 • 2012

X86-server lijdt onder servervirtualisatie
De inzet van X86-servers bij bedrijven met meer dan vijftig......Meer

31-10 • 2012

Gestolen iPad-prototype geveild voor 10.000 dollar
Een prototype van de eerste iPad die voor tienduizend dollar ......Meer

31-05 • 2012

Priv� detectives willen graaien in overheidsdatabases
Particuliere detectivebureaus willen onbeperkt toegang ...... Meer

22-05 • 2012

Microsoft kondigt 4 versies Windows 8 aan
Microsoft heeft bekendgemaakt dat het nieuwe Windows 8 ......
Meer

19-05 • 2012

KPN neemt anti-hackmaatregelen
KPN gaat een chief cybersecurity officer aanstellen, . ....
Meer

22-02 • 2012

Kleinbedrijf ziet voordelen cloud computing niet
Europese bedrijven met minder dan honderd medewerkers . ....
Meer

02•12 • 2011


'ICT-kosten per zorgverlener stijgen 20 procent'
19 De ict-kosten voor ziekenhuispersoneel zijn in 2011 flink gestegen. ..
Meer


13•10 • 2011


Geen DigiD voor overheden met onveilige ICT
Overheidsorganisaties die DigiD gebruiken, dienen uiterlijk ..
Meer

10•10 • 2011


NEVERU komt met Totall-it concept
Wilt u ook af van de zorgen van uw eigen netwerk. Zijn de kosten niet meer in de hand te houden! Een eigen bedrijfsnetwerk is een kostbare aangelegenheid. Niet iedereen kan zich een netwerk beheerder veroorloven ...
Meer

16•09 • 2011


Hackers laken ICT-beveiliging overheid
58 Een collectief van Nederlandse hackersorganisaties heeft een brandbrief gestuurd naar de Tweede Kamer. Hierin uiten zij ernstige bezorgdheid over de veiligheid van de ict-systemen
Meer

25•08 • 2011


Microsoft: de pc overleeft tablets en smartphones
Smartphones en tablets zijn geen "pc-killers", maar complementair. De pc is onmisbaar bij zeer belangrijke taken en haalt op andere functies tablets, eReaders en settopboxes in. De pc is dus nog lang niet dood. Dat schrijft Frank Shaw, de hoogste baas van de communicatieafdeling van Microsoft,
Meer

03•08 • 2011


Kwart managers gebruikt tablet na werktijd
Bijna een kwart van de managers (24 procent) werkt buiten kantooruren door op zijn tabletcomputer. Ongeveer n op de vijf leidinggevenden (21 procent) gebruikt zijn smartphone buiten werktijd voor zaken.
Meer

17 •05 • 2011


Microsoft maakt superveilig https-alternatief

Onderzoekers van Microsoft hebben een nieuwe variant op het http-protocol bedacht die WiFi-gebruikers moet beschermen tegen hackers: HTTPi. Een toevoeging op het alomtegenwoordige https. De nieuwe variant op http moet gebruikers van onbeveiligde WiFi-netwerken en open hotspots beter beschermen tegen aanvallers.
Meer

02 •03 • 2011


Solid state drive vervangt harde schijf!

De vraag naar solid state drives (ssd) voor notebooks, servers en dataopslagsystemen neemt toe. Volgens onderzoeksbureau IDC groeit de wereldwijde markt voor ssd's tot 2013 jaarlijks gemiddeld met 54 procent.
Meer

06 • 02 • 2011

Cisco Refurbished hardware met standaard 1 jaar garantie

Neveru levert nu naast nieuwe Cisco apparatuur ook Renew Cisco hardware met minimaal 1 jaar garantie. Met het NetLife support programma op Cisco hardware ben je verzekert van 24x7x365 dagen support en hardware vervanging binnen 4 uur op locatie in Nederland.

01 • 10 • 2010
Greenpeace: Cloud slecht voor het milieu